Tercer dia i últim del Job Shadowing Erasmus +

Benvolgudes famílies,

Avui hem realitzat l’últim intercanvi d’experiències a Toulouse amb la visita al Groupe Scolaire Simone Veil que agrupa una escola d’educació infantil i una de primària que comparteixen certs espais i projectes, entre ells materials Snoezelen per aplicar-ho a les hores CLAE (acollida, migdia i tarda). Ens ha rebut el seu director CLAE Osama acompanyat per la directora amfitriona Marie France de l’Escola Jean Chaubet. Hem pogut visitar les noves instal·lacions dels dos centres anomenats de prioritat educativa per la tipologia d’alumnat que rep. Hem compartit una estona com apliquen el mètode Snoezelen en les franges CLAE i hem intercanviat impressions sobre l’atenció a l’alumnat i la importància del benestar emocional.

Una experiència enriquidora poder conèixer altres realitats educatives, amb sistemes pedagògics i organitzatius molt diferents però amb la mateixa missió d’oferir les millors condicions i oportunitats al nostre alumnat. I en el cas concret de l’aplicació del mètode Snoezelen, ens emportem noves idees de materials per adquirir així com l’inici d’un grup de treball que seguirà en contacte per consolidar l’aplicació de l’Snoezelen a les nostres escoles.

Us deixem amb un vídeo resum dels tres dies d’intercanvi d’experiències: