Segon dia a Toulouse a l’Erasmus +

Benvolgudes famílies,

Avui hem seguit amb el Job Shadowing del projecte finançat pels fons europeus Erasmus + sobre l’aplicació del mètode Snoezelen que desenvolupem acompanyat pel centre École Maternelle Jean Chaubet de Toulouse.

Al matí hem visitat les instal·lacions de l’École Maternelle Lakanal i la seva aula Snoezelen. Hem compartit experiències amb la seva directora Valerie i hem pogut observar una atenció a l’aula multisensorial. Per la tarda hem tornat a l’escola amfitriona Jean Chaubet on la seva directora Marie France ens ha mostrat el seu projecte, materials i compartit visions sobre la necessitat de fer front urgentment al benestar emocional de l’alumnat.

Demà serà l’últim dia on tindrem l’oportunitat de visitar una escola de primària. Seguim!