Tallers del Dia Mundial de la Dona

El passat divendres 8 de març, Dia Mundial de la Dona, la nostra escola conjuntament amb l’AMPA va organitzar unes dinàmiques amb les comunitats dels mitjans i grans on la il·lustradora Roser Gay va fer reflexionar els nostres alumnes sobre la igualtat de gènere i la importància de visualitzar els diferents rols i educar en valors les generacions més joves. Es van explicar contes desmuntant l’imaginari tradicional on els estereotips establerts es poden canviar i on es destacaven personalitats femenines sovint massa desconegudes.
Les dinàmiques es van acabar amb la reflexió escrita de propostes per realitzar un mural pintat al pati per la Roser recollint tots els escrits dels alumnes.