Sol·licitud d’ajut per al menjador escolar curs 2021-22

Benvolgudes famílies,

A la web del Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre podeu trobar les bases i el full de sol·licitud per sol·licitar l’ajut per al menjador escolar pel curs 2021-22.

riberaebre.org

Tramitació de l’ajut:

Les famílies trametran les sol·licituds individuals degudament emplenades i amb tota la documentació necessària dins del termini vigent, fins les 14 hores del 18 de juny de 2021 a la seu del Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre, mitjançant :

• Els centres escolars, els quals trametran les sol·licituds individuals, degudament emplenades i amb tota la documentació necessària, al Consell Comarcal, dins del termini vigent a nivell presencial, o bé, per correu certificat, juntament amb el model de document normalitzat “Document de relació de sol·licituds d’ajuts econòmics de menjador escolar, curs 2021/2022”, degudament emplenat i enumerant totes les sol·licituds. En aquest cas l’escola necessita tenir les sol·licituds per revisar-les el dimecres 16 de juny amb TOTA la documentació detallada a les bases.
  • Per correu certificat, juntament amb el model de document normalitzat “Document de relació de sol·licituds d’ajuts econòmics de menjador escolar, curs 2021-2022”.

Telemàticament, accedint a http://www.riberaebre.org/serveis/ajuts-i-subvencions/, on els sol·licitants podran emplenar, degudament i amb tota la documentació, la sol·licitud dins del termini vigent, fins les 14 hores del 18 de juny. Per poder trametre la sol·licitud és necessari tenir un certificat digital per poder signar electrònicament.

No es trametran les sol·licituds que no continguin degudament complimentat i signat el model de sol·licitud.

Adjuntem les bases de l’ajut i el full de sol·licitud en dos arxius adjunts.

Qualsevol dubte, contacteu en l’administrativa del centre els dilluns i dimecres de 8.30 fins 13.30

Bases-MENJADOR-curs-2021-2022

SOL·LICITUD-MENJADOR-ESCOLAR-2021-2022-1