Setmana europea de l’esport

La Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física de la Generalitat de Catalunya, endega la campanya de la SETMANA EUROPEA DE L’ESPORT, una iniciativa promoguda per la Comissió Europea que es celebra simultàniament a tota Europa entre el 23 i el 30 de setembre.

Des de la nostra escola ens sumem a aquesta iniciativa amb diferents sortides pel nostre entorn proper per conèixer-lo més i millor i amb l’objectiu de promoure i impulsar la pràctica de l’esport i l’activitat física animant al nostre alumnat a combatre el sedentarisme, adoptant un estil de vida actiu i més saludable.

La comunitat dels petits farà una caminada el dimarts 27 per la Bassa de les Clotxes on a més gaudiran dels parcs infantils que tenim molt a la vora. La comunitat dels mitjans farà la seva sortida el dimecres 28 fins la Punta del Canó, on veuran el dipòsit d’aigua i la central d’antenes i sirenes de la població i també l’antic abocador. La comunitat dels gran es dividirà, ja que els de 4t i 5è aniran el dimarts 27 fins el Pi de Montbrió, declarat arbre monumental per la Generalitat de Catalunya el 1992 i els de 6è faran el dijous 29 i divendres 30 una activitat al riu conjuntament amb el Club Nàutic Flix.

#BeActive   #esportcat