Setmana Catalana Prevenció Càncer

Benvolgudes famílies,

El passat dijous 6 d’octubre de 2023 l’alumnat d’ i5 va realitzar una activitat sobre la Setmana Catalana de la Prevenció del Càncer anomenada Menja sa i mou-te! L’hort del Marçal de la Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer. Mitjançant un rap, la Bleda i la Clementina, expliquen els avantatges de menjar fruita i verdura per fer una dieta saludable i equilibrada.

En el nostre cas, la Lliga Contra el Càncer de Flix ens va oferir uns bols de fruita per tot l’alumnat després que l’alumnat va cantar i ballar el rap de la fruita i verdura preparat per l’ocasió.

Donar les gràcies a les voluntàries de la Lliga Contra el Càncer de Flix per la proposta d’activitat feta i al Supermercat Plus Fresc de Flix per la donació de la fruita.

Logotipo, nombre de la empresa Descripción generada automáticamente