Sessions d’educació física

El 10 i 11 de maig, els alumnes de 2n i 3r van poder gaudir d’unes sessions d’educació física molt diferents i especials ja que ens vam desplaçar per les instal·lacions esportives del poble i ens van fer van comptar amb la col·laboració d’alguns dels nostres pares. En el cas dels alumnes de 2n ens vam desplaçar fins a la pista del poliesportiu on ens esperaven Jose, Jordi i Toni, pares de Tòn, Aina i Nolan per fer-nos una sessió de futbol sala. Al dia següent els de 3r ens vam desplaçar a les pistes del Club Tennis Flix on ens esperaven Jorge, pare de Carla i també Ferran i Pepito per fer-nos una sessió de tennis. Tot plegat van ser unes tardes molt divertides plenes de jocs, exercicis i nous coneixements sobre aquests dos esports.

Podeu veure les fotos de la sessió de futbol sala en aquest enllaç i les de tennis en aquest enllaç.