Seminari de direccions

Aquest passat dimecres 6 de novembre es va celebrar a la nostra escola la sessió corresponent al Seminari de Direccions de la Ribera d’Ebre. En aquestes sessions es tracten temes a desenvolupar que es proposen a l’inici de curs com per exemple: protocols, projectes, programes, entre altres, a banda de la coordinació amb la Inspecció de zona.

En aquesta ocasió, el nostre director es va fer càrrec de l’exposició sobre treball en xarxa i més concretament sobre el projecte d’Educació 360 impulsem al nostre municipi. A continuació vam rebre informacions vàries de la Inspectora de zona i vam realitzar una visita per tota l’escola per veure els remodelats espais-aules i els ambients de la comunitat de grans. La propera sessió es realitzarà al mes de gener a l’escola de Garcia.