Seleccionats al Programa Lideratge per a l’Aprenentatge

Benvolgudes famílies,

Estem d’enhorabona, el projecte presentat a la convocatòria de la segona edició del programa d’EduCaixa Lideratge per a l’Aprenentatge ha estat un dels 50 seleccionats entre centres de tot l’estat espanyol. Aquest programa promogut de la mà d’un grup d’experts i acadèmics d’àmbit estatal i en col·laboració amb l’Institute of Education (IOE) de l’University College de Londres (UCL), líder i referent mundial de les facultats d’educació per la seva experiència i el seu impacte tant a escala nacional com amb la seva tasca amb sistemes educatius de tot el món.

El lideratge a les escoles ha estat identificat en nombroses investigacions realitzades per l’OCDE com la segona variable amb més impacte sobre la qualitat i millora de l’ensenyament i l’aprenentatge de l’alumnat. Cal que els centres fomentin un lideratge positiu i distribuït en pro de la millora de l’educació.

La formació subvencionada per la Fundació La Caixa, estarà centrada en els temes següents:

• Aprenentatge sobre lideratge.
  • Lideratge per a l’aprenentatge: pedagogia i desenvolupament professional.
  • Liderar canvis i innovació.
  • Liderar organitzacions que aprenen.
  • Liderar persones i equips.

El programa combina, en cadascuna de les fases, les següents modalitats formatives per les 50 parelles d’equips directius presentades, en el nostre cas assistiran a la formació el nostre secretari del centre Ferran Albiac i el nostre director Josep Manel Albiac:

Comencem els dies 13, 14 i 15 de juliol al CosmoCaixa de Barcelona.

Amb moltes ganes d’aprendre!