Seleccionats a la crida Centres Educatius 360!

El passat 12 d’abril es van publicar els centres escollits per la Fundació Jaume Bofill, la Diputació de Barcelona i la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya per participar en el pilotatge de centres educatius 360 que busquen millorar i construir propostes que connectin espais i temps educatius.

• 30 propostes han estat seleccionades de les quals 23 són de centres educatius d’infantil i primària i 7 de secundària o mixtes.
  • D’entre els 35 centres seleccionats (una de les propostes s’ha presentat en conjunt entre 6 centres educatius), 32 són públics i 2 concertats i 1 de privat i estan distribuïts entre les demarcacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona.
  • Territori: 21 centres de la demarcació de Barcelona (Barcelona, Rubí, Badalona, Sant Feliu del Llobregat, Terrassa, Ripollet, Pineda de Mar,L’Hospitalet del Llobregat, Mollet del Vallès, Manlleu, Sant Pere de Ribes, Avinyó, Perafita, Sant Cugat del Vallès), 9 de Girona (Girona, Palafrugell i Palol de Revardit,), 3 de Lleida (Soses, Lleida i Martinet de Cerdanya) i 2 de Tarragona (Flix i Reus).

El dia 4 de maig comencem a treballar aquest projecte a l’Escola dels Encants de Barcelona en una sessió de formació.

Seguim!