Seguim amb el projecte d’i4! Visita de Joan Cedó a la nostra escola!

Aquesta tarda ens ha visitat Joan Cedó a la nostra escola, els nens i nenes d’i4 l’esperaven amb molt d’entusiasme per poder-li donar el regal que han recol·lectat però sobretot per saber més sobre el projecte que estem duent a terme i aprennet molt sobre els Donkey FireFighters, i qui millor que explicar-nos-ho el seu fundador.

Ens ha explicat com va començar el seu projecte, com rescata i cuida als èquids que normalment arriben a l’Associació amb molt mal estat tan física com psicològicament i que amb amor, paciència, esforç i rercant recursos per totes bandes aconsegueix que el benestar d’aquests animals. Ells tenen una gran feina durant la seva vida, netejar els sotaboscos evitant així el risc d’incendi i aquí arriba el seu gran ofici, els rucs bombers! Hem après moltíssimes coses sobre els rucs i someres: perquè tenen les orelles tan llargues, com dormen, què mengen, què no mengen, com treballen… Joan no ens ha deixat indiferents!!

A continuació us deixem un vídeo de la gran tarda que hem passat, les seves cares ho diuen tot!