Reunió informativa d’i3

Benvolgudes famílies,

Des de l’equip directiu i docent de l’Escola de Flix us donem la benvinguda a una de les etapes educatives més importants pels vostres fills i filles: l’educació infantil.
La vostra tutora d‘i3 serà Olga Lazcano, també coordinadora de la Comunitat dels Petits (i3, i4 i i5).

El curs s’iniciarà el dimecres 6 de setembre realitzant entrada relaxada de 8.55h a 9.05h on podreu entrar fins la classe. Totes les entrades i sortides tenen el mateix format d’entrada i sortida relaxada.
L’horari habitual és de les 9h fins les 12.30h, de les 15.00h a les 16.30h.
Per tal de mostrar-vos tota la informació sobre el desenvolupament del curs, així com una visita pel centre, realitzarem una reunió informativa el dilluns 4 de setembre a les 16.30h a l’Escola.
Adjuntem el calendari definitiu aprovat al Consell Escolar Municipal, així com la llista de material que podeu portar quan iniciem el curs.
Si teniu alguna pregunta, podeu escriure’ns responent aquest correu electrònic.
Esperem que tingueu un bon estiu.
Us esperem el proper dia 4 de setembre a les 16.30h.
Salutacions.