Reconeixement Premi Neus Gràcia 2022 a Dora Cervelló

Benvolgudes famílies,

Aquest dissabte 2 d’abril es va celebrar a Ca Don Joan de Vinebre un merescut reconeixement d’Òmnium Cultural a la companya Dora Cervelló per la seva trajectòria vital en defensa de la llengua i cultura catalanes. El Premi Neus Gràcia destaca persones que al llarg de la seva vida laboral i personal han impulsat accions de promoció de la llengua catalana de les nostres comarques. En el cas de la companya Dora Cervelló un reconeixement més que merescut per la seva lluita continuada defensant un model d’escola catalana pública, democràtica, de qualitat i en català. Una lluita que va començar amb la transformació de l’escola post franquista, el reciclatge dels docents per poder donar classes en català i la lluita per a què l’escola tingui els recursos suficients en defensa d’un model de qualitat. Una referent que al llarg de més de 35 anys ha estat promovent la llengua i cultura catalanes a la nostra escola sempre aprenent i millorant la pràctica docent.

Una bona representació de la nostra escola va fer costat a la nostra companya Dora i família.

Enhorabona Dora per aquest reconeixement i per la teva dedicació continuada en defensa de l’escola catalana.