Recollida del premi Pilarín Bayés

Ahir dia 7 de juny la nostra escola va estar convocada a l’Auditori de Cornellà de Llobregat per tal de rebre de mans de la Pilarín Bayés el reconeixement per haver aconseguit el premi al vídeo en categoria Cicle Mitjà sota el títol “Cors pacífics”, vídeo que la nostra escola participà explicant la història del que ha la nostra iniciativa a nivell d’escola i de poble.

Ahir es va estrenar el vídeo animat il·lustrat per la pròpia Pilarín Bayés i ara és moment de compartir-ho amb vosaltres: gràcies a tothom que s’ha implicat en la iniciativa i ens ha fet créixer i arribar fins acotar aquest somni!

Moltíssimes gràcies a l’Editorial Mediterrània (especialment a la Mònica Estruch), a la Diana Caselles i la Noemí Pes (de l’Obra Social de Sant Joan de Déu), i com a l’Equip de la Pilarín Bayés per haver-nos permès formar part d’aquesta gran famílies d’escoles que apostar per fomentar entre els nostres infants i joves “Idees per canviar el món”; tot un orgull haver-ne format part.

Gràcies de tot cor.

Joan Ramon Ferrús Terré i Raquel Sánchez Segarra