Quart dia de formació d’Erasmus +

Benvolgudes famílies,

L’últim dia de formació el vam dedicar a visitar el centre hípic Manege Zonder Drempels a Bennekom (Països Baixos).

Un centre on reben alumnat d’escoles del voltant, escoles d’educació especial, usuaris de residències, famílies, entre altres per tal de realitzar teràpia o experimentació amb cavalls.

Un servei que subvenciona el govern holandès per aquelles persones discapacitades o amb demència que necessiten estimulació mitjançant passejades en cavall.

Acompanyats en tot moment per Ad Verheul, creador de la filosofia Snozelen que ens ha acollit i atès de forma extraordinària. Motivant-nos per implementar l’experimentació sensorial amb el nostre alumnat i comunitat educativa fent referència al “Happy Care”, buscant el benestar de les persones en totes les etapes de la vida.