Projectes

Aquests darrers mesos estem en plena formació per acabar de definir el projecte STEAMcat en els propers dos cursos i treballant sobre les propostes que realitzarem a la comunitat educativa respecte la Crida Educació 360.

Ens han convocat a tots els centres escollits a jornades de capacitació per ajudar-nos a concretar aspectes que desplegarem en els propers dos cursos: distribució horària, millora dels resultats educatius, franges STEAM, objectius comuns amb l’AMPA, Ajuntament, entitats, entre altres.

Recordem que el programa d’Innovació Pedagògica STEAMcat vol incrementar les vocacions STEAM: S(ciència) T(tecnologia) E(enginyeria), A(arts) i M(Matemàtiques) des d’edats tempranes. Pel que fa al projecte Educació 360 és una iniciativa educativa, social i política que planteja connectar els aprenentatges que es produeixen en tots els temps i espais de la vida de les persones vinculant escola, famílies, administracions… per garantir l’equitat i la igualtat d’oportunitats.

Hem assistit a sessions de formació a Amposta, al Museu Arqueològic de Catalunya, a l’Escola Els Encants, Institut Escola Trinitat Vella, Escola Virolai, tots de Barcelona.