Presentació projecte IoT CISCO a Barcelona

El passat dimecres 12 de febrer es va presentar l’edició 2020 del Projecte Escuela CISCO sobre l’IoT (Internet of Things) a les instal·lacions Ca l’Alier de Barcelona.

El nostre centre va ser un dels dos escollits per presentar la seva experiència dins de l’edició 2019 conjuntament amb l’Escola Pere Quart de Barcelona dins del desenvolupament de la jornada.

Podeu veure el programa de la jornada en la següent imatge:

La nostra escola va ser escollida pel excel·lent treball dels nostres alumnes el curs anterior que van deixar molt bona imatge als organitzadors del Proyecto Escuela de CISCO.

Properament l’alumnat emprendrà el nou repte d’aquesta nova edició amb novetats, ja que el jurat ha organitzat unes semifinals territorials que es celebraran a Tortosa. Destacar que aquest curs les presentacions dels treballs de l’alumnat es realitzaran en anglès.

Seguim!