Patijoc a Benissanet i Ginestar

Benvolgudes famílies,

Dins les activitats del Consell Esportiu de la Ribera d’Ebre cada any es celebra una trobada de jocs per tots els centres educatius de la Ribera d’Ebre.

Enguany s’han celebrat dos trobades: una per l’alumnat de segon a Benissanet (dimarts 25 abril)  i una altra per l’alumnat de quart a Ginestar (dimecres 26 abril).

Els jocs que es realitzen al llarg de tota la jornada els dinamitzen alumnat de secundària dels instituts de la zona. A Benissanet els van dinamitzar alumnes de l’IE 3 d’Abril de Móra la Nova i a Ginestar els monitors foren del Col·legi Santa Teresa.

Dues jornades que serveixen per fer noves amistats d’altres pobles, gaudir de l’esport i passar un dia entre companys i companyes.

Us deixem amb un recull d’imatges: