Participació Jornades ISNA

Benvolgudes famílies,

Com ja hem anat comentant en altres articles a la pàgina web, al Twitter i Instagram de l’Escola, estem en plena creació de la Sala Multisensorial Snoezelen.

Aquesta aula que estem fent realitat gràcies a les col·laboracions del teixit comercial i empresarial de Flix i comarca, necessita d’una base de formació per tal d’extreure profit a la metodologia i als equipaments adquirits. A banda de la formació realitzada al mes de maig per tot el claustre, tenim una mestra i la psicopedagoga de l’EAP de l’escola realitzant la formació homologada per ISNA Europa, que ens capacitarà per realitzar els pertinents perfils sensorials i les activitats de descoberta a partir del benestar emocionals de l’alumnat.

Aquesta formació permet estar en contacte amb l’Associació Espanyola Snoezelen i hem contactat també amb la Universitat de Lleida per tal de poder realitzar una col·laboració amb la Facultat de Ciències de l’Educació de la capital del Segrià per aprofundir amb la filosofia Snoezelen.

Al ser un projecte singular degut a la tipologia de centre (escola pública d’infantil i primària) i no un centre d’educació especial, ens han proposat des de l’organització de les Jornades ISNA Espanya, que exposem la nostra iniciativa comunitària a les sessions previstes pel proper 23 d’octubre.

Estem molt contents de donar a conèixer aquesta iniciativa que millorarà l’atenció personalitzada al nostre alumnat gràcies a la generositat de les empreses i botigues de Flix i comarca.

Us deixem amb el programa de les jornades: