Parlem de dones

Benvolgudes famílies,

Aquest mes de novembre iniciem amb l’Associació de Dones de Flix el programa Parlem de Dones amb la col·laboració de l’escriptora local Remei Franch Català.

En aquest projecte l’objectiu principal es visibilitzar les dones en totes les seves professions a partir d’un text que també surt publicat a La Veu de Flix.

L’alumnat el podrà visualitzar en un plafó de l’escola on mitjançant un resum de la dona referent i amb la lectura d’un codi QR, obtindran la seva trajectòria per poder-la treballar a les hores de tutoria i valors.

Una activitat en línia amb l’iniciada fa cinc cursos amb les referents STEAM del nostre territori i comunitat educativa.

Us deixem amb la primera entrega!