MATÍ AL CLUB NÀUTIC DE FLIX

Aquest matí 29 de setembre els alumnes i les alumnes de 6è hem anat a fer rem al club Nàutic. Hem anat a les 9 del matí i allà ens esperaven Òscar i Roger dos membres del Club que ens han explicat com remar i ens han ensenyat les instal·lacions.

Ens ha agradat moltíssim. Demà hi tornarem perquè farem una petita competició entre nosaltres.

De moment us deixem les imatges del dia d’avui.

Dir també que aquesta activitat s’engloba dins la setmana Europea de l’esport, una iniciativa promoguda per la Comissió Europea que es celebra simultàniament a tota Europa entre el 23 i el 30 de setembre.