Let’s Clean Up Europe!

Benvolgudes famílies,

Com cada any l’escola s’adhereix a la campanya promoguda per la Unió Europea i coordinada per l’Agència de Residus de Catalunya: Let’s Clean Up Europe on entitats, administracions i centres educatius es sumen per conscienciar sobre la quantitat de residus que es llencen de forma incontrolada a la natura.

Un acte emmarcat dins del vector del currículum d’educació primària: Ciutadania democràtica i consciència global amb la voluntat d’educar persones crítiques i compromeses en la millora del seu entorn, assolir una societat més justa, afrontar els reptes dels Objectius de Desenvolupament Sostenible i preparades per treballar en equip amb respecte i actitud constructiva.

En el nostre cas, l’acció s’ha dut a terme des del pas de barca fins a l’itinerari del meandre de Flix. L’alumnat de la Comunitat dels Mitjans ha recollit de forma simbòlica mostres dels residus més freqüents: envasos i rebuig arribant a 7 kg. (3 kg d’envasos, 1 kg vidre i 3 kg de rebuig).

Us deixem amb un vídeo de la campanya feta per l’Agència Catalana de Residus amb els elements més freqüents.