L’alumnat d’i4 necessita la vostra col·laboració!

Els i les alumnes d’i4 estem duent a terme un projecte molt especial amb l’Asssociació Donkey FireFighters de Tivissa, un projecte on treballem la neteja dels sotaboscos d’una manera sostenible i amb molts valors tant a nivell mediambiental com emocional destacant la sensibilització pel tracte, manteniment, relació i cura dels animals.

Aquest divendres ens visitarà Joan Cedó, fundador de l’Associació i ens explicarà moltes coses interessants sobre els èquids bombers i volem donar-li les gràcies pel seu gran treball i dedicació amb un detall ben especial de part de tota la nostra escola.

Us deixem un vídeo explicatiu del que volem fer-li, els infants d’i4 han estat molt orgullosos de fer aquest vídeo i volem compartir-ho amb tots vosaltres demanant-vos una poma, una pastanaga o una barra de pa. Qualsevol granet de sorra acaba sent una gran muntanya! Animeus! Tant els nostres petits i petites com aquests grans bombers estaran asvanits!

Demà i divendres pel matí passarem per les diferents aules de l’escola! Aquí va el vídeo: