L’alumnat de 4t participa al Concurs Endesa!

L’alumnat de 4t ha participat recentment al concurs d’Endesa i per tant, volem compartir-vos el nostre producte final.

L’objectiu era centrar-nos en una problemàtica relacionada amb el canvi climàtic d’un ecosistema o espai natural proper, nosaltres, ens vam centrar en la Reserva Natural de Sebes i Meandre de Flix.

Després d’estar en contacte amb el Grup Natura Freixe i fer d’investigadors/es vam detectar que cada vegada hi ha menys agents pol·linitzadors al nostre entorn, així que ens fam ficar “mans a l’obra” i vam realitzar una sèrie d’actuacions.

Ho podeu visualitzar en el vídeo del següent enllaç: