L’ALUMNAT DE 3r VISITEM L’ETAP DE L’AMPOLLA

Aquest dijous l’alumnat de 3r, dins el projecte “Com està l’aigua?” hem visitat l’Estació de Tractament d’Aigua Potable (ETAP) de l’Ampolla.

Amb aquesta visita, subvencionada pel Consorci d’Aigües de Tarragona, hem après com és el cicle natural de l’aigua, però sobretot, com és el cicle urbà de l’aigua. Durant la visita, hem fet també un taller sensorial per veure, olorar i degustar diferents aigües potables i hem reflexionat sobre l’ús que en fem d’aquesta.

Hem après moltes, moltes coses. Moltes gràcies Alba i Enriqueta!

“L’AIGUA ÉS UN TRESOR DE TOTS QUE S’HA DE CUIDAR!”.

Clicant sobre la imatge podreu veure un vídeo que recull les imatges d’aquesta jornada!etap ampolla 3r