Laboratori de Transformació Educativa

El passat dilluns 3 de febrer es va celebrar a la Conselleria d’Educació de la Generalitat de Catalunya a Barcelona, la presentació del Laboratori de Transformació Educativa. Aquest laboratori es concretarà en una xarxa de centres que treballaran per establir un marc de referència comú on la millora i la transformació educativa s’acceleri i pugui traspassar-se a altres centres. En la sessió ens trobàvem 50 centres sel·leccionats pels seus respectius Serveis Territorials que treballaran en xarxa seguint la planificació de la Direcció General d’Innovació Educativa i Cultura Digital.

La primera tasca duta a terme a la nostra escola ha estat una autodiagnosi sobre 40 descriptors relacionats sobre l’organització del centre, avaluació, metodologies, desenvolupament de l’alumnat, creixement personal, entre altres, per tenir present des d’on partim i cap a on volem evolucionar.

Properament es realitzaran trobades, mentories i coordinacions amb centres d’aquest Laboratori I+D per compartir experiències, inquietuds i seguir una línia comuna de treball.

Un orgull haver estat sel·leccionats per participar al Laboratori i una oportunitat molt gran per seguir creixent com a professionals i oferir la millor versió de la nostra escola als nostres alumnes.