La jota de Flix i la canalla de Vilanova del Camí

Des de l’Entorn d’Aprenentatge de Sebes ens van demanar col·laborar en la rebuda de la canalla de l’escola Marta Mata de Vilanova del Camí amb motiu del seu projecte de treball que, curiosament, era Flix.

Per tal que poguessin fer un tastets de tradició flixanca vam organitzar un taller de jota de Flix, juntament amb l’Aleandra Guerrero, Jaume Masip, Lurdes Castellví i Carme Català.

L’activitat va ser tot un èxit, el nostre alumnat de 1CS s’ho va passar pipa. Mestres i alumnes de l’escola Marta Mata van quedar corpresos, en paraules seves “no ens esperavem una rebuda així”.