Jornades d’Educació Infantil de la URV

Benvolgudes famílies,

Aquest dissabte 19 de febrer es celebraran les XIV Jornades d’Educació Infantil de les Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili sota el lema: Mirada atenta a l’educació infantil, els objectius de desenvolupament sostenible.

El nostre centre estarà representat amb la presentació de l’experiència realitzada amb el Camp d’Aprenentatge de Flix, El Grup de Natura Freixe i l’Escola Pàmies de Ginestar (Aliança STEAMEbre) amb el projecte ENFOCAT, arran de l’incendi de la Ribera d’Ebre i Garrigues 2019.

Objectius

• Generar un espai de trobada i reflexió sobre la manera de com utilitzar els ODS a l’hora de dissenyar activitats d’ensenyament i aprenentatge adreçades a l’educació infantil.
  • Sensibilitzar l’alumnat d’educació infantil sobre la consolidació dels ODS.
  • Conèixer els desafiaments i oportunitats de la implementació dels ODS a l’alumnat d’Educació Infantil.
  • Identificar bones pràctiques a l’etapa d’Educació Infantil que avancin en l’assoliment dels ODS.
09.15h. Inauguració de la jornada.
09.30h. Sra. Mª Carme Boqué Torremorell. Mestra, doctora en Pedagogia.
Professora de la Universitat Ramon Llull.

“Els reptes dels ODS a l’aula d’infantil”.

10.30h. Escola Enric Grau Fontseré de Flix – Escola Pàmies de Ginestar.

Josep Manel Albiac i Gisela Farnós (direccions dels centres)

“Projecte Enfocat”.

11.15h. Descans.
11.45h. Escola Montsagre d’Horta de Sant Joan.

“L’hort ecològic, espai d’aprenentatge”.

12.30h Àrea 5G Terres de l’Ebre. Fundació i2CAT i Consell Comarcal Ribera d’Ebre.

“Aplicacions de la tecnologia 5G en Educación Infantil”.

13.15h Cloenda de la jornada

Activitat reconeguda pel Departament d’Educació a través de l’ICE URV (codi 8000040021) amb una certificació de 5 hores.

Inscripcions: cliqueu