Jornada Educació a l’hora – Educació 360

El passat dimecres 23 d’octubre vam assistir a la jornada: Educació a l’hora, per què cal canviar els horaris escolars? organitzada per la Fundació Jaume Bofill i la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya al teatre del CCCB de Barcelona. Vam poder escoltar les reflexions i aportacions per part dels experts sobre de les tendències dels horaris que contemplen la conciliació familiar i sobretot a la recerca del benestar dels infants i joves del país. A continuació diverses taules rodones amb experts de les comunitats educatives (centres, administració educativa, ajuntaments i universitats) van exposar les seves propostes i l’anàlisi dels resultats obtinguts. Tothom coincideix en la necessitat de treballar conjuntament centres educatius i l’entorn més proper per poder oferir uns horaris adaptats a les necessitats dels alumnes i les famílies amb la participació de les administracions i entitats locals.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *