Inici Programa Mòbils.edu

Aquest dijous hem iniciat la formació del Programa d’Innovació Educativa Mòbils.edu amb la jornada #Connectem a Vilanova i la Geltrú. Gairebé 60 centres educatius d’arreu de Catalunya entre escoles, instituts i instituts escola hem iniciat aquest camí que ens portarà per 3 anys d’acompanyament, formació i avaluació. Com bé deia la Directora General d’Innovació Educativa i Cultura Digital Mar Camacho: “mLearning és en definitiva l’art d’utilitzar les tecnologies mòbils per potenciar i accentuar l’experiencia de l’aprendre”. Organismes internacionals com UNICEF, la OCDE i la UNESCO insisteixen en la necessitat d’aprofitar el potencial de la tecnologia per construir un sistema educatiu i una societat més equitativa i inclusiva.

En aquesta jornada vam poder gaudir de diferents experiències de centres que aprofiten aquest potencial de la competència digital en traçar una línia pedagògica que desenvolupi les altres competències de forma transversal.

A més vam rebre el distintiu del programa Mòbils.edu i va cloure l’acte amb unes paraules del Hble. Sr. Conseller Josep Bargalló sobre la innovació encarada com una millora contínua en els nostres centres educatius.

Podeu veure un recull de fotografies clicant AQUÍ