Inici del curs escolar 2020-21

Benvolgudes famílies,

Ja tenim tot a punt per iniciar el curs 2020-21 adaptant-nos a les mesures sanitàries arran de l’actual estat de la pandèmia.

📢 Tothom ha de portar signada la declaració responsable (model infantil, model primària) per tal de poder accedir a l’escola.

📢 A causa de la situació epidemiològica, a partir dels 6 anys tot l’alumnat haurà de portar mascareta (posada des de casa) 😷

➡️ És suficient amb una mascareta higiènica o de tela i millor si compleix la normativa UNE. Es farà servir tant per accedir al centre com amb el grup estable.

Per a més informació detallada podeu consultar el Canal Salut: t.me/SalutEscolaCAT/19

Cada grup classe té assignada una zona d’acollida al pati amb un horari d’entrada i sortida per tal de seguir els protocols marcats pels Departaments de Salut i Educació, aprovats en Consell Escolar. Podeu veure les infografies a continuació:

L’alumnat de P4 i P5 accedirà per la porta d’Educació infantil seguint les indicacions pintades a l’entrada de l’escola (Grups A i Grups B).

L’alumnat de P3, 1r i 2n accedirà per la porta d’Educació Primària.

L’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è accediran per la porta de vehicles del carrer Escoles.

📢 Horaris:

ℹ Recordem que per accedir al centre el Departament de Salut estableix els requisits següents:

Amb la col·laboració de tothom, farem que la retrobada a l’escola sigui segura!

Salut i ens veiem a l’escola!