Informació sobre les activitats extraescolars

Benvolgudes famílies!

L’AMPA ofereix als alumnes de l’escola la possibilitat de realitzar diferents extraescolars, és per això que demanem que es respectin les mesures de seguretat:

• És important seguir les recomanacions ja que degut al número d’alumnes no es podran formar els grups amb els companys del grup de convivència, per tant, hem de ser molt rigorosos amb les mesures de seguretat i higiene.
  • Caldrà mantenir la distància de seguretat d’1,5 metres i portar mascareta (sempre que sigui possible per la natura- lesa de l’activitat realitzada).
  • Rentat de mans amb aigua i sabó o gel hidroalcohòlic abans i després de realitzar l’activitat extraescolar (i sempre que sigui possible).

CALENDARI

Les activitats extraescolars comencen el dia 1 d’octubre de 2020. Les dates de finalització les comunicarem prèviament a iniciar el tercer trimestre del curs.

INSCRIPCIONS I BAIXES

• Els infants que vulguin realitzar alguna de les activitats hauran de ser socis de l’AMPA.
  • Entregar el formulari d’inscripció durant el termini establert: del 17 al 25 de setembre, ambdós inclosos.
  • Per tal de donar-se de baixa d’una activitat cal avisar a l’AMPA enviant un correu electrònic a l’adreça ampaeflix@gmail.com, abans del dia 20 del mes anterior.

HORARIS I GRUPS

• Els horaris i grups poden variar en funció del nombre d’alumnes apuntats. Per motius organitzatius, l’AMPA es reserva el dret a modificar l’horari.
  • Per tal de poder obrir un grup d’una activitat extraescolar hi ha d’haver un mínim d’alumnes inscrits, que dependrà del tipus d’activitat. Això pot suposar canvis en el calendari que us adjuntem. Si es donés el cas, l’AMPA ho comunicaria a les famílies afectades.

PAGAMENT

• Per tal de participar a les activitats extraescolars, cal estar al corrent del pagament de tots els serveis.
  • El pagament es farà per domiciliació bancària entre el 10 i el 12 de cada mes, en cas de ser retornat un rebut es notificarà a les famílies per abonar l’import corresponent a la quota. Es donarà un termini de 10 dies des de la notificació, en cas de no fer-se efectiu el pagament l’alumne no podrà assistir a les activitats fins fer l’abonament.
  • Els nens que realitzin alguna extraescolar de caire esportiu han de tenir una assegurança d’accidents obligatòria, el preu d’aquest (5€) no està inclòs en la quota. Per tant es realitzarà el cobrament juntament amb la primera quota.
  • El pagament de les activitats de Patinatge Artístic, Gimnàstica Rítmica i Judo es realitzaran directament al monitor. (Caldrà pagar a l’AMPA el rebut de l’assegurança obligatòria, 5€).
  • Descompte 10% per al segon germà.

Adjuntem els dos documents per entregar a l’AMPA (els podeu omplir i els recolliran les tutores i tutors de l’alumnat). També els rebreu en paper.

EXTRAESCOLARS 2020-2021

FORMULARI EXTRAESCOLARS 20:21