Inauguració d’un nou element al pati de Primària

Aquest passat dimecres 19 de juny vam poder inaugurar oficialment la nova atracció per a què els nostres alumnes puguin tenir alternatives als jocs de pilota que l’AMPA de la nostra escola ha adquirit pel pati de Primària. Es tracta d’una estructura hexagonal homologada per poder pujar i baixar amb cordes, barres, escales, entre altres.

Aquesta adquisició de l’AMPA demostra el seu compromís vers la millora de les instal·lacions de la nostra escola en benefici dels nostres fills i filles. Destacar també la col·laboració de l’Ajuntament de Flix, que ha destinat personal de la brigada d’obres un grapat de dies per realitzar el muntatge corresponent.

A la inauguració van participar la presidenta de l’AMPA Eli Benet, la recent nomenada regidora d’Educació de l’Ajuntament de Flix i diputada al Congrés dels Diputats Norma Pujol, i el director de l’Escola Josep Manel Albiac.

Moltes gràcies per fer-ho possible!!!