Formació STEAM a Poblet

Aquesta setmana ha estat intensa. Dilluns dos membres del claustre visitaven l’Institut Escola 3 Abril de Móra la Nova per observar l’organització dels ambients a Cicle Superior. Cal destacar que aquesta setmana la Comunitat dels Grans han començat també el treball en els ambients proposats amb els alumnes. La setmana passada tres mestres del claustre de la Comunitat dels mitjans també varen visitar aquesta escola per observar els ambients a Cicle Inicial.

Dimarts i dimecres dos membres del claustre han participat en la formació anomenada Comunitat 2 del programa d’innovació educativa STEAMcat. Han estat dos dies intensos a l’alberg Jaume I de Poblet amb la  presentació d’accions que ajudaran a desenvolupar activitats STEAM: EduCont, Nanokit, Caixa d’éssers vius, MatesMaques, Colors de saviesa, dinàmica ISI/DISI, a més d’intercanvi d’experiències, visualitzar les nostres accions pel projecte a desenvolupar els propers dos anys.

Enhorabona als ambaixadors que han organitzat aquesta trobada tant productiva i als companys i companyes que han intercanviat les seves inquietuds i experiències!

Dimecres un membre de l’equip directiu va assistir a una formació a Tortosa per tractar temes de convivència en la comunitat educativa que els centres educatius no poden passar per alt.

Dijous la coordinadora de Riscos Laborals del nostre centre va assistir a la presentació del manual de primers auxilis editat recentment que ens ha de servir d’eina de primera actuació en situacions d’accidents o incidents.

Acabem la setmana amb la interessant xerrada organitzada per l’AMPA de la nostra escola sobre la Prevenció d’abús infantil a càrrec d’Elisenda Pacual del Centre Acompanyament Familiar de Barcelona.

Finalment dissabte es celebrarà a la Reserva Natural de Sebes la jornada educativa XARXA AIGUA EDUCACIÓ I COMUNITAT, de divulgació de projectes d’educació per a la sostenibilitat que tenen l’aigua com a eix estratègic.
Les jornades pretenen facilitar un espai de reflexió i intercanvi d’experiències entre persones, entitats i institucions que tenen propostes i programes educatius relacionats amb l’aigua (aigües continentals), amb l’objectiu de fer créixer conjuntament les xarxes de col·laboració.