Formació del Claustre

Aquest cap de setmana part del claustre de la nostra escola ha assistit a diferents activitats formatives.

• XI Jornada d’Educació Infantil a les Terres de l’Ebre al Campus de l’URV de Tortosa: Es va dividir la sessió amb una conferència inaugural a càrrec de Laia Casas i els tallers simultanis següents:

Júlia Prunés Massaguer. “Empâtik. Programa d’entrenament de l’empatia

Maria Navarrete i Fa. “Neuroeducació. La pràctica a l’educació infantil

Laia Casas. “Neuroeducació aplicada en l’etapa d’educació infantil”

Alicia Roglan . “Inclusió. Una escola inclusiva, una escola per a tothom”

Juanfra Álvarez Herrero. “Kit bàsic del/de la docent d’infantil competent digitalment”

També vam poder assistir, gràcies a l’AMPA de Riba-roja d’Ebre, a un taller sobre la millora del pati de l’escola. En aquest tallers es reflexiona sobre la reforma dels espais del pati amb l’ajuda de professionals i mares i pares d’altres escoles que han realitzat canvis significatius en les seves escoles.