Final del segon trimestre

Benvolgudes famílies,

Ja ha passat un trimestre més d’un curs estrany degut als temps que ens ha tocat viure.

Us donem les gràcies per la vostra confiança i a l’alumnat per la seva capacitat d’adaptació i ganes d’aprendre.

Avui s’ha realitzat l’entrega dels informes del segon trimestre per tot l’alumnat de primària.

Esperem que els llegiu acompanyats dels vostres fills i filles.

Us desitgem que passeu uns dies en família, que jugueu, gaudiu de la primavera i que a la tornada vinguin amb les piles carregades per encarar l’últim trimestre de curs.

Les classes del tercer trimestre començaran el dimecres 7 d’abril.

Us deixem amb un vídeo de la nostra escola que hem realitzat amb la col·laboració de les tres comunitats: petits, mitjans i grans per presentar la nostra escola a les famílies que començaran al setembre amb nosaltres.

Salut!

Equip docent de l’Escola de Flix