Final de curs!

Benvolgudes famílies,

Enguany ens ha tocat viure una situació excepcional on tothom ens hem tingut que adaptar al confinament prenent  mesures també excepcionals. Tancar una escola sense marge de maniobra amb tot el que comporta i poder-nos organitzar per no trencar el vincle de l’alumnat amb les tutores i tutors, mantenir hàbits de treball i curiositat per aprendre. Compaginar la vida familiar amb la laboral, està pendent de la salut i benestar dels nostres, mantenir distanciament físic (no social com diuen els mitjans)… han estat reptes que poc a poc anem assimilant i superant.

I arriba el final de curs amb un trimestre confinat on volem agrair de tot cor el paper del nostre alumnat, de la paciència de les famílies i la implicació de l’equip docent per treballar aquest acompanyament, participar en les activitats proposades (reptes, tasques, propostes de convivència…), i trobar-nos a les nombroses videoconferències.

No hem perdut un trimestre amb el nostre alumnat, han guanyat una vivència que ens ha fet créixer com a persones, han assolit estratègies per evolucionar en el seu procés d’aprenentatge i hem après uns valors que ens marcaran per sempre.

No podrem celebrar com cada any la nostra Festa de fi de curs amb la nostra AMPA i les famílies de l’escola. Les coreografies i balls del nostre alumnat, el sopar de germanor… Per aquest motiu, des de l’escola hem volgut acomiadar aquest curs atípic seguint la tradició amb música i ball.

Gràcies a la col·laboració de totes les famílies i de l’equip docent, la senyoreta Júlia ens ha engrescat a cantar i ballar la cançó Pentagrames del grup de la Ribera d’Ebre Setrill. I el seu cantant Roger ens fa arribar un bonic missatge!

Que tingueu un bon estiu i salut per tothom!