Festa de la Castanyada

Benvolgudes famílies,

Un any més tenim previst celebrar la Festa de la Castanyada a la nostra escola, per la qual cosa tots els nens i totes les nenes hauran de portar dijous 31 pel matí uns 150g de castanyes tallades.

També us demanem que els nens i nenes portin posat el dijous a la tarda pantalons texans i samarreta blanca.

Programa d’activitats: DIJOUS 31 D’OCTUBRE 2019

• Matí:
    • A 2/4 d’11 del matí els nens i nenes de SISÈ sortiran disfressats i disfressades de monstres i castanyeres per anar a recollir les castanyes de l’Escola Bressol “Pam i Toc” I la residència “Les Escoles”. Tot seguit tornaran a l’escola per espantar i recollir les castanyes de tots i totes les seves companyes.
  • A les 3 de la tarda:
      • Encesa de les torradores i inici de la torrada de castanyes a càrrec de l’AMPA.
      • Actuació dels Flabiols de l’escola.
      • Ball de la Castanya.
      • Ball d’entrada de Gitanes.
      • Repartiment de castanyes a les classes i degustació per part de l’alumnat.
      • Balls de fi de festa.
  • En acabar la festa (a partir de les 16:30), les famílies queden convidades a visitar l’exposició de treballs elaborats sobre la Castanyada al vestíbul de l’Escola.
  • Enguany els/les alumnes que elaboren panellets s’emportaran cap a casa una petita mostra dels que han elaborat a l’aula.

Tal i com venim fent els darrers cursos, per la tarda, es permetrà l’entrada al recinte als pares i a les mares que hauran de romandre dins la zona indicada.

Confiem molt amb la vostra col·laboració per tal que la festa sigui tot un èxit. Gràcies!