Exploratori: Aprendre fent

Benvolgudes famílies,

El passat dimecres 26 d’abril tres docents de l’Escola van participar a l’Exploratori: aprendre fent. Com invertim més enllà de les eines, a les instal·lacions del Fab Lab de les Terres de l’Ebre a Amposta organitzat per la Fundació Bofill.

En primer terme es va inicar el diàleg “Més enllà de les màquines: reptes pendents en la revolució educativa Maker amb els experts Santi Fu del Fab Lab Barcelona i professor de l’Institut Avançat d’Arquitectura de Barcelona i amb Elena Vercher, mestra i ambaixadora STEAM a les Terres de l’Ebre.

A continuació vam participar en dos tallers pràctics:
1. Personalització d’una impressora 3D per imprimir amb biomaterials a càrrec de Judith Boquera.
2. Impulsar la governança a l’aula recollint dades amb sensors Smart Citizen que impactes l’entorn escolar a càrrec de David Prieto.

Una trobada profitosa que de ben segur que ajudarà a aplicar idees a l’aula pel nostre alumnat.

#Formació #Docents #AprenentatgeambSentit #AlumnatCreador #CulturaMaker