El Projecte FAIG durant el segon trimestre

El treball del projecte FAIG durant aquest segon trimestre ha estat molt intens a la nostra escola. Tot el claustre ha continuat amb la formació de centre, a través de sessions de treball amb la tècnica del CESIRE, Anna Panisello, i també amb diversos claustres pedagògics impartits per l’equip motor. En aquestes sessions hem treballat la documentació i l’exhibició dels projectes.

La nostra aula del CLORETlab va prenent forma, ja que durant aquest trimestre ens ha arribat la dotació del programa, tot un paquet de maquinari que ens permetrà afegir aquesta part més maker en els projectes d’aula. Impressores 3D, una talladora làser, un escàner 3D, una brodadora digital, un plòter de tall, 3 ordinadors… són elements clau i part d’aquesta dotació, maquinària que ja tenim disponible a l’escola. L’equip motor, format per sis docents de l’escola, ja està rebent la formació per a capacitar-se en la utilització de tot aquest maquinari.

I no ens oblidem de les sessions de comunitat que compartim amb les nostres companyes de l’Escola Puig Cavaller de Gandesa, i també amb altres centres FAIG de les Terres de l’Ebre. En aquestes sessions hem treballat l’exposició i exhibició dels projectes, visitant la Mostra d’Aprenentatges de l’Escola Sant Llàtzer de Tortosa i preparant la Fira FAIG.

La Fira FAIG! L’alumnat de 6è es troba immers en la preparació de l’exposició del seu projecte per a la fira: “Flix: passat, present i futur.” El proper dilluns dia 15, els xiquets i xiquetes de 6è promocionaran la nostra escola i sobretot el nostre poble amb la seva exposició, i donaran a conèixer el seu treball de recerca i descoberta als companys i companyes de la resta d’escoles FAIG de les Terres de l’Ebre.

A continuació us deixem un recull de fotos de totes aquestes activitats.