El mestre Miquel se’n va

Tot i que pot semblar en retard, no, aquest article es de rabiosa actualitat perquè el mestre Miquel tot just fa 5 dies que ha començat a gaudir de la seva jubilació.

Sí, un mestre més de la nostra escola que tanca una de les etapes més importants de la seva vida, la laboral. El mestre Miquel s’ha jubilat, per aquest motiu, dissabte 17 de juny, per primer cop les mares i pares de la seva tutoria el van embolicar per sorprendre’l amb un comiat  que va tenir lloc a la Placeta de Missa. Rere unes paraules del director, la Dani, en representació de les famílies li dirigí unes emotives paraules, a les quals, afegint-hi emoció va respondre el Mestre Miquel, primer, recordant aquells alumnes que s’han quedat pel camí, tot seguit, recordant i agraint la col·laboració de les famílies en el desenvolupament de la seva tasca professional.

A continuació fotografies amb alumnes, exalumnes i el visionat d’un vídeo entranyable i divertit a Ca Don Ventura, gentilesa de les famílies de la seva tutoria.
Dimecres 21, en el decurs del Festival de Fi de Curs, AMPA i Ajuntament de Flix s’afegiren al comiat agraint-li la feina feta i obsequiant-lo amb uns records.

Per acabar el 31 de juny els companys i companyes de feina li van retre un darrer homenatge dins del dinar de cloenda del curs on tothom li va manifestar el seu desig de què li vagi molt bé en la nova etapa que encetava, al temps que recordar-li que sempre formarà part d’aquesta escola que considerem de tots els alumnes, de tots el mestres que hi han passat… Miquel, sort!