Dia Mundial dels Docents

Benvolgudes famílies,

Cada 5 d’octubre es commemora el Dia Mundial de les i dels Docents segons va dictaminar l’Organització de les Nacions Unides per a l’Educació, la Ciència i la Cultura (UNESCO) el 1994.

La nostra escola ho va celebrar assistint a la Conferència Inaugural del Curs 2023-24 del Pla de Formació de Zona de la Ribera d’Ebre: Benestar Emocional a càrrec del formador Manel Güell, que ens va oferir diferents recursos que ens permeten aconseguir un benestar emocional docent que també afavoreix el benestar de l’alumnat. La conferència es va celebrar a les 17.30 al Teatre La Llanterna de Móra d’Ebre.

Moltes gràcies al Centre de Recursos Pedagògics de la Ribera d’Ebre per oferir-nos estratègies que milloren la qualitat de les nostres actuacions.

Us deixem amb una fotografia de l’equip docent que enguany tenim a la nostra escola, un exemple de compromís educatiu, treball en equip i una capacitat de treball i millora contínua inigualable.