Dia Mundial de l’Activitat Física

El passat divendres dia 6 d’abril els alumnes de CS vam participar en l’activitat organitzada pel CAP de Flix per commemorar el Dia Mundial de l’Activitat Física amb la intenció de promoure hàbits saludables. Vam fer una caminada pel poble juntament amb alumnes de l’IES i molta gent gran de la Llar i del grup de gimnàstica entre d’altres, vora 200 persones i 2’5 km de passejada. Una iniciativa que a més de saludable va servir de punt de trobada de moltes generacions que vam compartir una activitat comuna durant un matí agradable.