DIA INTERNACIONAL EN COMMEMORACIÓ A LES VÍCTIMES DE L’HOLOCAUST

Divendres, dia 27 de gener,  l’alumnat de cinquè va convidar la resta de companys i companyes de primària a reflexionar sobre el Dia Internacional de Commemoració en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust.

L’acte va comptar amb la lectura d’un manifest i un minut de silenci en record a les víctimes però el projecte d’aula va començar al mes de novembre, moment en el qual van plantar bulbs de crocus groc que simbolitzen les estrelles que els jueus estaven obligats a portar sota el domini nazi. Des de llavors, han estat treballant sobre aquest tema.

La lectura del manifest va acabar amb una bona reflexió: ens hem de respectar, escoltar i estimar! Actuem i canviarem el món!

Enhorabona a totes i tots per la feina feta!