Dia Internacional del Càncer Infantil 15 F

Han estat diverses les col·laboracions solidàries amb les que la nostra escola ha  col·laborat amb l’AFA i altres entitats (Petits Valents, Pallapupas, la Marató de TV3, etc…) i aquest any no volíem deixar de fer-ho perquè educar amb valors és de ben segur una gran inversió de present i futur, tant com a individus i com a societat.

Sota aquesta motivació, avui 15 de febrer, DIA INTERNACIONAL DEL CÀNCER INFANTIL volem contribuir a sensibilitzar la nostra canalla justament a partir d’una activitat lúdica i esportiva de la mà de la nostra AFA: unint esport (un element preventiu del càncer) i solidaritat. Ja que, en clau #Educació360, els diners aportats de manera voluntària pels nostres i les nostres alumnes i les seves famílies seran entregats a la Delegació flixanca de la Lliga Contra el Càncer.

De moment portem recaptats 235€. Podeu fer seguint fent les aportacions fins divendres a migdia.

Petites accions, on fent xarxa realment #TotsSumem, posant al centre veritablement a  les persones i “ensenyant/aprenent valors”  sincers amb la realitat propera i local.

Comissió de Convivència