Dia Escolar per la Pau i la No Violència DENIP 2019

Benvolgudes famílies, aquesta setmana la nostra escola ha celebrat el Dia Escolar per la Pau i la No Violència amb un seguit d’activitats per millorar la cohesió social i treballar conjuntament en comunitat.

Una de les activitats motivadores ha estat l’inici del cicle de “Contes del Món” organitzat per la regidoria de Cultura, Joventut i Igualtat. Així doncs, el dimecres 30 de gener la regidora, Directora General de Joventut i exalumna de la nostra escola Norma Pujol va presentar la iniciativa amb un conte presentat per Jaki i explicat per Cristina i Erik pels alumnes de primer.

A més aquest divendres 1 de febrer la treballadora social de l’EAP de la Ribera Montse Pedret ha realitzat dues dinàmiques amb la Comunitat dels Grans sobre l’assetjament i ciberassetjament: Parlem de coses series? on els alumnes han pogut veure quines eines tenen per poder ajudar en aquestes situacions i sobretot preveure aquest tipus de comportaments.

Us deixem amb un recull de fotos d’aquestes activitats DENIP 2019!