Dia de les dones i xiquetes STEAM

Aquest dilluns 11 de febrer hem celebrat el Dia de les dones i xiquetes STEAM amb diferents activitats. A la comunitat dels petits i dels mitjans hem parlat sobre les vocacions STEAM i hem visionat els vídeos amb les referents STEAM que vam enregistrar les setmanes anteriors amb mares de l’escola.

Amb la comunitat dels grans hem tingut el privilegi de poder realitzar una vídeo conferència amb l’exalumna de l’escola Sarai Sarroca, meteoròloga de Barcelona TV (betevé) i una tertúlia + experiments amb l’exalumna Núria Solé, enginyera amb ciències ambientals i oceanògrafa.

Un plaer poder fer visible el talent STEAM del nostre poble amb aquestes activitats amb exalumnes o mares d’alumnes de l’escola. Properament seguirem potenciant aquest tipus d’activitats.