DIA DE LA DONA I LA XIQUETA STEAM

Com ja ve sent tradició a la nostra escola celebrem el “Dia de la dona i la xiqueta STEAM” (11 de febrer), motiu pel qual ens ha visitat la enginyera agrònoma Ada Badaibar i hem entrevistat a la química flixanca Laura Mata, tot compartint amb el nostre alumnat les seves experiències dins el món de la ciència, activitat que ha estat molt enriquidora. Mentre que als nostres petits els ha visitat la il·lustradora Lídia Navarro apropant-nos el darrer conte que ha il·lustrat “Lila, una princesa diferent”. Gràcies a totes per la col·laboració en clau d’Educació 360!

Alhora que complementàriament, des de Comissió de Biblioteca i Convivència s’ha preparat un petit treball,per conèixer una dona valenta, emprenedora i referent en el món de l’aeronàutica catalana: la Mari Pepa Colomer, la primera aviadora catalana. Seguim treballant valors a favor de la igualtat i l’equitat. Seguidament us deixem amb el genially per qui la vulgui conèixer una mica més tot convidant-vos a, tal com han dit les nostres companyes d’infantil, a somiar en gran perquè “si deixem volar la imaginació serem capaços de ser qui vulguem ser”.