Dia al Circuit de Catalunya

Les alumnes i els alumnes de Cicle Superior de l’Escola vam anar el passat dia 27 de febrer d’excursió a Montmeló per gaudir dels Pre-seasons testing 2020 de F1.
Ens va agradar poder veure els monoplaces i els pilots provant els seus cotxes i les millores i també veure passar damunt d’una grua el cotxe de Hamilton que s’havia quedat parat al mig del circuit.
Vam gaudir d’un “CIRCUIT EXPERIENCE” és a dir, una visita amb guies per totes les zones del circuit i estada a les zones VIP per veure els cotxes passar.
Ens va encantar! Ara hem tornat una mica dividits: TEAM Vettel, TEAM Hamilton, TEAM Mercedes….
Moltes fotos i vídeos de record. I una petita mostra que us deixem per si ho voleu veure.