Darrer dia a l’Scuola dell’ Infanzia XI Aprile 1848

Ja en el darrer tram de la nostra formació hem pogut compartir una estona de rutines de bon matí, hem gaudit d’una sessió de psicomotricitat molt interessant amb la mestra Francesca,  hem compartit una estona de preparació del “Bagno Snoezelen” i una sessió molt màgica a l’aula multisensorial desenvolupada per Milena.

Per tancar la nostra experiència en aquesta escola hem acabat la jornada compartint una sessió d’aula  treballant el llenguatge matemàtic (dins el treball del seu projecte) i en darrer lloc  hem viscut el moment del conte amb una màgia molt especial. Marxem amb idees noves i alhora amb un sac de vivències molt interessant a nivell tant a professional com personal. No és un adéu és un fins aviat. Arrivederci Castelnuovo del Garda.